fredag 31. august 2007




Så var fredagen nesten over,dagene flyr avsted.
Skulle kose meg med mord og mysterier i dag men det har tv2 tydeligvis sluttet og sende,så ble inspektør Lindsley på nrk istedenfor. Elsker engelsk krim.

Minsten var ikke helt i form etter han ble hentet i barnehagen,nesen renner og han hoster og hoster...selv nå når han sover hoster han. Stakkar liten,men er vel ikke rart så vått og kaldt som det er ute nå.
Bestilte meg masse perler ++ fra perleslottet i dag,hadde timessalg med 50% så jeg tok litt av. Gleder meg til pakke i neste uke,begynner og bli lite i perleboksene mine.

Noen driftige damer fra plassen sitter og strikker og syr på vinteren,og på sommeren har de turistbutikk. Turistene er ville etter selbuvotter,ull-lester og luer..og jommen har de ikke solgt bra av smykkene mine og. Gøy det! :)
Denne sorten smykker er det solgt mye av:




Ingen kommentarer: