torsdag 21. februar 2008

Dagene suser avsted...

og jeg har mest glemt av min lille blogg. ;)

Har putlet med hobbyene mine, sydd noen klær....

Jakke i plommegrønn polarfleece som jeg har foret,selebukse i brunt fløyel + genser...alt i str 86.
Barnebarnet til ei venninne skal få dette.

Bestilte noe stoff fra Neo Nobelle sammen med lillesøs,deilig mykt velour. Sydde jakke til minsten av det.

Og scrappet noen loer...

Og ja en skulle tro våren er kommet,er tett under 10 varmegrader ute. Men kulden kommer nok tilbake tenker jeg,så blir det som i forgårs...skulle ikke fått opp varmen i huset selv om jeg fyrte i vedovnen,mest snøstorm ute..hutre.



1 kommentar:

mamma i nord sa...

Så fine klea du har laga.
Velourjakken va kjempefin.
Flotte loa også, og kjekt att det endeli kom nokka nytt. Har venta i fleire daga.

Klæm lillesøss