søndag 23. mars 2008

Forberedt på påsken...

det var ikke jeg nei,iallefall ikke når det kom til blekk på skriveren..greide gå tom. Yngve var innom nærmeste tettsted og skulle kjøpe for meg,men de var såklart fri for den fargen jeg manglet. Kunne bestille,men bestilte heller selv via nettet...går kjappere det.

Idag har jeg fått svi for overmotet mitt i går,dro Vegard på akebrettet opp den laange bratte bakken. Slikt er ikke noe for en utrent kropp,så idag er gangelaget mitt en smule spesielt. Også har jeg såklart scrapperommet i andre etasje,en hel jobb og komme seg opp og ned trappa..au au..hihi..

Ungene hadde det skikkelig morsomt da de jaktet på påskeegget idag. Først fikk de utdelt en lapp med hint til hvor lete,og der fant de en ny lapp med nye hint. Lå mange slike lapper rundt om,så de var rundt om i omtrent hele huset før de kom til eggene. Ungene fløy i full fart fra lapp til lapp,mens jeg hang etter så godt jeg kunne for og knipse bilder. ;)

Ingen kommentarer: