søndag 29. juni 2008

Scrappepause

Skjermen på dataen min gikk i sort igår,blir dårlig med scrapping da siden gubben ikke har noeslags fotoprogram på maskinen sin.
Heldigvis var det bare noen få bilder jeg ikke har fått brent på plate,har vært lat og laste ned så det meste ligger på kameraet enda.
Men fikk en haug med bilder av storesøs for og lage album for henne,alle de bildene var scannet inn og redigert. Litt ergelig og må gjøre hele den jobben pånytt,tok meg 2 dager.

Fikk ny symaskin i posten her om dagen da den gamle tok kvelden,morsom sak som syr tall og bokstaver og. Siden jeg ikke får scrappet sitter jeg og syr klær...2 babysett som gikk med posten igår,en kamerat av gubben er blitt pappa for første gang. Tskjorte og kortbukse til minsten,og nå holder jeg på med kortbukse til Øystein. Greide og sy meg i fingeren og,fytti som jeg skvatt..hihi..

Sommeren lar vente på seg her,tempen ligger stabilt på 9-10 grader og nordavind.
Neste helg drar vi på ferie,2 uker på pite-havsbad. Håper på bedre vær der,men med innendørs badeanlegg er vi berget uansett. ;)

Ingen kommentarer: