søndag 10. august 2008

Wylde Woman Award


Fikk denne awarden av angelo for noen dager siden,tusen takk for slik en hyggelig overraskelse. :D

The rules of this award are:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ so Tammy can go visit all these wonderful women.
And remember the Purpose of the Award: To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

Vil gi award til min lillesøster mamma i nord, som introduserte meg for scrappingen.

wibeke,aktivør og humørspreder inne på >scrapshop.

Og >kristin,takk for hyggelige hilsener i bloggen min. :)

Og ikke minst,takk for at dere viser frem alt det flotte dere lager,er en inspirasjon og fryd for øyet.



2 kommentarer:

Wibeke sa...

Så koselig Bente :-)
Tusen takk, det satte jeg veldig pris på!
Du vet, det er lett å la seg rive med av det gode miljøet på Scrapshop...og dere er en flott gjeng å aktivisere ;-)
Klem Wibeke

Kristin sa...

Hei! Tusen takk for avataren! Hyggelig at du tenkte på meg!!! Skal få lagt den ut i bloggen min, men hvordan linker jeg til andre??

Har nå begynt å jobbe igjen, og det er både godt og slitsomt!! Men det blir vel lettere når skole og barnehage er i gang igjen!!
Ønsker deg en fin uke!
Klem kristin