torsdag 27. desember 2007

3. juledag

I dag har jeg scrappet en lo...str 12x12. Har laget så mange sider i lettersize nå at denne satt langt inne. Er en ny rampenisse-lo,lik i stilen men har prøvd så godt jeg kunne og få min egen vri på den. Denne skal i albumet til minsten,og så må jeg lage en til for nestminstens album...men venter litt med det.
Fikk testet grungeboards på denne loen. Veldig enkelt da,malt med mm-maling-pearls,men fytti så knall...MÅ ha mer av dette!!
Skulle egentlig hive meg med på scrappemaraton på scrapshops forum,men ble så mye (og sent) besøk at det var bare og glemme...altfor trøtt til og sitte og scrappe utover natten.
Er fornøyd med dagen uansett,var og kjøpte kjøkkenmaskin idag. Den er alt testet,og deilige luftige julebrød ligger til kjølings. :D

2 kommentarer:

INGVILD sa...

Så utrolig lekker LO du har laget!

Hilsen Ingvild

Kristin sa...

Denne var utrolig flott! Mulig det blir en liten lift av denne hvis det er iorden for deg!
Ha en fortsatt fin jul...

Hilsen kristin