onsdag 12. september 2007

Juhu...

House er tilbake på tv,så da har jeg hele 2 serier jeg MÅ ha med meg...den og Anatomic Gray. Digger den legen,men..hihi..er glad vi ikke har en sånn her. ;)
Scrappet litt i formiddag,men har en liten smule idetørke. Laget en side halvferdig så var det stopp,la den til side og begynte på nr 2..halvveis på den og..sukk.
Og så venter jeg sånn på pakken fra Perleslottet,12 dager siden jeg bestilte og enda ikke noen hentelapp fra posten. Er da ikke måte på så tregt det skal gå..grmf. Er den ikke kommet i morgen får jeg vel sende en mail og etterlyse.
Hentet pakke fra Sportmann i dag.Liverpool-lue til Øystein for det ønsket han seg,ble så glad for den og hadde den på mens han så barne-tv . Ja og så vinterjakke til Vegard,og han hadde den på seg en hel time før han var enig i at det ble vel varmt og ha den på inne. Fint at de er SÅ fornøyd med klærne jeg kjøper da..hihi.

Ingen kommentarer: