søndag 16. september 2007

Tiden flyr...

Så var straks denne helgen over,dagene flyr avsted. I går var vi i selskap,svigermors 60-årsdag. Satt mest og pratet med de 2 minstes oldemor,sånn ei koselig dame. Ungene pakket i seg mat og lekte med de andre ungene der,storkoste seg de. :)
Da vi kom hjem og ungene var pakket til sengs dro jeg til ei venninne,der satt vi et gjeng på 9 stk og sublet før vi dro på byen. Gøyal kveld,drakk litt for mye og danset til jeg hadde vondt i føttene. Er skjelden jeg er ute,kan faktisk ikke huske sist. Og..hihi..folk stoppet opp stor i øynene "e du her,ka farsken som har stokke dæ??"
Var i merksnodig fin form i morges med tanke på hva jeg fikk innabords.Yngve tok med seg Vegard på restekake-spising,og jeg ryddet og støvsugde huset. Nydelig vær ute idag og,så var en tur ute med ungene og. Øystein hadde en kamerat på besøk.








Laget ei side til Vegards album på fredagen og,går tregt med scrappingen for tiden. Glad i banan denne karen her. ;)


Ingen kommentarer: